Nar şerbeti- Konsantre nar suyu

Konsantre nar suyu tarifi
Nar şerbeti nasıl yapılır
Doğal konsantre nar suyu nasıl yapılır
Nar suyunu çok seviyorum. Mümkün olduğunca da taze nar suyu içmeye çalışıyorum. Özellikle portakal ve nar karışımı meyve suyuna bayılıyorum. Geçtiğimiz günlerde her an elimin altında olsun diye ev yapımı doğal konsantre nar suyu yaptım. Konsantre nar suyunu sulandırıp nar şerbeti yapabileceğiniz gibi maden suyu ilavesi ile de harika bir gazlı içecek elde etmiş oluyorsunuz. Nar mevsimi bitmeden tekrar yapıp uzun süreli buzdolabında saklamak istiyorum.


Malzemeler
5 kg nar
1 kg toz şeker
Yapılışı
Narların suyunu sıkın.
Bir tencerede nar suyuna bir kg toz şeker ekleyip kısık ateşte ağzı açık olarak pekmez kıvamına gelene kadar kaynatın.
Ara sıra üzerinde biriken köpükleri alın.
Temiz bir kavanozda veya cam şişede saklayın.
Nar şerbeti yapmak için nar suyu konsantresinden kullanacağınız kadarını dört katı suyla sulandırarak kullanın.
Sulandırdığınız konsantre meyve suyunu kısa sürede tüketin.
Gazlı içecek olarak servis etmek isteyenler maden suyu ile de sulandırabilir.
Afiyet Olsun.



Yorumlar

  1. Harika bir şey bu!..Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şeniz'cim. Nar şerbeti etkinliğimize bekliyoruz...

      Sil
  2. Elinize sağlık muhteşem bir içecek olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Yarın biraz değişikliklerle deneyeceğim,sunum şahane.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder