Serap'ta Çay Saati ve Doğum Günü Kutlaması


Lezzet Beşlisi ekibi olarak belirli aralıklarla bir araya geliyor hem sohbet edip hasret gideriyor hem de birbirimizin hazırladığı lezzetlerin tadına bakmış oluyoruz. Bu yazıda anlatacağım çay saatimiz benim için özel bir tarihe doğum günüme rastladı. Bu özel günümde dostlarımın yanımda olması benim için günü daha da keyifli hale getirdi.




Peki o gün menümüzde neler vardı? Sizlerin çay saatlerine ya da doğum günü kutlamalarına fikir vermesi açısından menümü paylaşmak istiyorum. Biz ekip olarak sağlıklı beslenme ve kilo kontrolü konusunda hassas olmaya çalıştığımızdan çok fazla çeşit hazırlama taraftarı değiliz.



Masadan ayrıntılar...

Haşhaşlı Mercimekli Börek
Haşhaş ve mercimeğin uyumuyla çok lezzetli olan Haşhaşlı Mercimekli Börek tarifini daha önce blogumda yazmıştım. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Kabak Sıyırmalı Pilav
Arkadaşlarım bu pilavı çok sevdikleri için onlara özellikle hazırlamak istedim. İçinde kabak olmasına rağmen herkesin tadını enginar zannettiği bu hafif ekşi ama çok lezzetli pilavın tarifini sizlere daha önce vermiştim. Denemek isterseniz Kabak Sıyırmalı Pilav tarifime tıklayın.

Icebergli Tavuk Salatası
Bu salatayı Nilgün hazırlayıp getirmiş, ıceberg ve tavuğa eklediği yoğurtlu sosla hem hafif hem de lezzetli bir salataydı.

Kuru İncirli Tatlı
Kuru İncirli Tatlı yaş pastaya göre çok daha hafif ve lezzetli. Tatlıdan doğum günü pastası olur mu, oldu hem de pek güzel... Kekindeki incir, ceviz ve tarçınla çok hoş bir aroması var. Üzerinde ise lezzetli bir muhallebi. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Frambuazlı Rulo Pasta
Bu pastayı ise Egeden Tarifler Müboş doğum günüm dolayısıyla benim için hazırlamış. Çok lezzetliydi, kreması, kekin kıvamı ile ideal bir rulo pasta. Denemek isterseniz Frambuazlı Rulo Pasta tarifi blogumuzda mevcut.


Bu güzel tatlılar ve tatlı sohbetimizin üstüne kahveyle hoş bir final yaptık. Kahvemizin yanına cezeryelerimiz eşlik etti. Ekipte ben ve Ihlamurcum olmak üzere iki kahve meraklısı olunca kahve faslını ihmal etmiyoruz.

Blogger dostlarımla keyifle geçirdiğim bir günümü sizlerle paylaşmak istedim, umarım siz de okurken keyif almışsınızdır.

Serap Pulat

Yorumlar

  1. ENFESS ENFESS HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR :)))

    YanıtlaSil
  2. Ohhh afiyet şeker olsun çok özenle hazırlanmış bir masa.Kabak sıyırma gerçekten nefis oluyor..Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder