Dilek'te Davet Sofrası

Lezzet Beşlisi için hazırladığım öğle yemeği davet sofrası var sırada. Kış mevsimi sebzeleri ile hazırladığım bu sofrayı daha fazla gecikmeden paylaşmak istiyorum. Soframda sebze olarak bal kabağı, ıspanak ve karpuz turbu kullandım. Kuru incirle sütlü tatlı yaptım. Menümdeki diğer yemekler dört mevsim bulabileceğiniz malzemelerden oluşuyor. Ben her zaman sağlıklı menülerden ve sebzelerin meyvelerin mevsiminde tüketilmesinden yanayım.


Müberra'nın getirdiği papatyalar soframızı süsledi...

öğle yemeği davet sofrası

Tığ işi peçete halkaları benim tasarımım. Ben işledim beğendiniz mi?



Karpuz turpu carpaccio ...Tarife buradan ulaşabilirsiniz.


Narlı karabuğdaylı ıspanak salatasının tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


Balkabağı ile yaptığım kabak sinkonta tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


Napolitan soslu rulo köfte tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


Rumeli mutfağının en sevilenlerinden dızmana . Tarifi ileride paylaşacağım. 


Kuru incirli sütlü tatlı. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.


Çikolatalı hindistan cevizli merengli kek. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.


Merengli kekten bir dilim almaz mısınız...


Yemek sonrası keyifle içilen kahvelerimiz. 


Yorumlar

  1. Hepsi harika görünüyor. Ellerinize sağlık.
    Sofranızdan bereket eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir masa ah ah o güne ışınlanabilir miyiz tekrar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir masa.Lezzetlerde süper.Elinize saglık.

    YanıtlaSil
  4. Dilekcigimin yine zevkli ve muhis sunumlari.. Ellerine saglik...Hersey cok guzel gozukuyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder