Girit Kabağı Salatası

Girit Kabağı Salatası Tarifi
Tüm takipçilerimize sağlıklı ve mutlu haftalar;
Bizleri takip ettikçe pazartesi günleri sayfada benim tariflerimle karşılaşacağınızı göreceksiniz. Ben kendi sayfamda tariflerimi verip geçtiğim için sohbet faslına alışık olmadığımdan burada yazmak hoşuma gitti aslında. Başkalarından görüp beğenerek uyguladığım tarifler tabii ki var ama genelde kendi yarattığım lezzetler çoğunlukta. İşte bu basit sağlıklı ve lezzetli Girit Kabağı Salatası da onlardan biri.

girit kabağı salatası tarifi
GİRİT KABAĞI SALATASI



Girit Kabağı Salatası tarifi için malzemeler
  • 500 gr girit kabağı
  • 6 adet yeşil biber
  • 3 adet kırmızı biber
  • 2 adet orta boy havuç

Salatanın Sosu
  • 2 adet limonun suyu
  • 1 yemek kaşığı elma sirkesi
  • 2 iri diş dövülmüş sarımsak
  • 4 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
  • Yeterince tuz

Sos malzemelerini bir kavanoz içerisinde beyazlaşana kadar çırpın. (El blenderi ile de çırpabilirsiniz)

Hazırlanışı
  • Sebzeleri temizleyip yıkayarak iki parmak kalınlığında verevlemesine doğrayın.
  • Buhar sepetinde 5 dakika haşlayıp vitamin değerinin kaybolmamasına dikkat edin.
  • Haşlanan sebzeleri servis tabağına aktarıp sebzeler sıcakken önceden hazırladığınız salata sosunu üzerine dökün ki sebze sosu içine çekip daha da lezzetli olsun.
  • Soğuduktan sonra servis yapabilirsiniz .
  • Afiyet Olsun.

Lezzetli tariflerde buluşmak üzere bizimle kalın.
Nilgün Türker

Yorumlar

  1. Rengareng harika görünüyor, tadı da nefisti zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bir iki kere yaptım. Tadını sevmemiştim. Bir de sizinkini deneyeceğim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder