Sevgililer Günü Sofrası

SEVGİLİLER GÜNÜ TARİFLERİ


Sevgililer günü bahane, sohbet şahane.



Hazır lezzet beşlisi bana geliyor, hemen kendime kalpli tabaklar aldım. Sonra yetmedi, sofrayı kırmızılarla donattım.


Sevgili arkadaşların da elleri boş gelmeyince, masamız ziyafet sofrasına dönüştü.




Ana yemek olarak ben günün anlam ve önemine yakışan pratik bir tavuk yemeği yaptım. Ayrıca ev sahibi olarak ev yapımı peynirli ıspanak salatası, pancarlı kısır ve çikolatalı cheesecake yaptım.



Kadayıflı fesleğenli tavuğun detaylı yapılışını ıhlamurcum 'dan görebilirsiniz. Arkadaşlarım hem sunumunu hem de tadını çok sevdiler.



Tavuğun yanına Ege'den Tarifler, sebzeli pilav hazırlamıştı. Kalp şeklinde ki sunumu ile soframızı süsledi. Bu güzel pilavın tarifine buradan ulaşabilirsiniz.




Ispanak salatasında evde yaptığım peynirleri kullandım. Mısır ve narlarla süsledim. Narlar salataya hem lezzet hem de renk verdi. 





Nilgün  kabaklı hamurdan kalp şeklinde kestiği kanepeler hazırlamış, havuç ve süzme yoğurtla tatlandırmış. Çok hafif ve lezzetli kanepe tarifine buradan ulaşabilirsiniz.




Serap mercimekli köfteyi yoğurup tek tek porsiyonlamak yerine kalp şeklinde hazırlamış. Dilimler halinde servis yaptık. Süslemeleri ile sevgililer günü soframıza renk kattı. Mercimekli köfte tarifine buradan ulaşabilirsiniz.




  Sevgililer günü konseptine uygun hazırladığım pancarlı kısır rengi ve tadı ile çok beğenildi. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.



Kuru domatesli, parmesanlı, cevizli ekmeği her zaman olduğu gibi Serap hazırladı. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.


Tatlılarımızın hepsi birbirinden güzel ve nefisti.


Çikolatalı cheesecake'i kalp şeklinde kalıpla hazırladım. Pembe ve kırmızı renkli minik kalp çikolatalarla süsledim. Tarifi önümüzdeki günlerde paylaşacağım.



Nergis'in yaptığı bu güzel pastanın tarifine buradan ulaşabilirsiniz.



Nergis'in beyaz çikolata ile kaplayarak yaptığı bu güzel keklerin tarifine buradan ulaşabilirsiniz.




Günün sonunda Pembe Kekiğin getirdiği nar şerbetini içtik. Nar şerbeti etkinliğimize katılan tarifleri değerlendirdik. En güzel tarifleri bir araya toplamaya karar verdik. En güzel nar şerbeti tariflerine buradan ulaşabilirsiniz. 






Sevgililer günü tarifleri
Sevgililer günü menüsü
Sevgililer günü sofrası

Yorumlar

  1. Hem görüntüsü hem de lezzetleri ile muhteşem bir masaydı. Hem masayı hazırlayan hem de yaptığı lezzetlerle katkıda bulunan arkadaşlarımın ellerine sağlık. Her şey çok özenli ve güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Yemekleri, salataları, pastaları, Ihlamurcum'un konsepte uygun düzenlediği sofrası ve güleryüzü ile her şey çok güzeldi.En güzeli Sevgililer günü bahane, dostluk muhabbet şahaneydi :) Herkesin eline sağlık, nice sevgi günlerine...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir sofraydı. Her şey çok güzeldi. En güzeli de birlikte olmaktı. Herkesin ellerine sağlık. Sevgi dolu nice sofralarımız olsun. Ellerine sağlık Dilek'cim.

    YanıtlaSil
  4. Hepinizin emekleriyle, güzel sohbetiyle keyifli bir gün geçirdik.Birlikte hep güzel ve keyifli günlere

    YanıtlaSil
  5. bayıldım bayıldımmm inanılmaz güzel bir masa ellerinize sağlık ıhlamurcum :))

    YanıtlaSil
  6. Herşey çok güzel ve konsepte uygun olmuş ... Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder