Dilek'te çay saati

Bu sene bitmek bilmeyen kış mevsimine inat Lezzet Beşlisi için hazırladığım bahar temalı çay sofrasını paylaşmak istedim. Benim gibi herkes de güneşli günleri ve mis kokulu bahar çiçeklerini özlemiştir diye düşünüyorum. Neyse ki havalar güzelleşmeye başladı. Menümüzde neler vardı bir göz atalım isterseniz.




 Çay sofram için çiçekli bir masa örtüsü seçtim.


                    Sofrayı masa örtüsünün renklerine uygun peçetelerle süsledim. 


Salata olarak semizotu salatası yaptım. Parmesanlı, kuru üzümlü semizotu salatası tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


                       Çay sofralarının ve davet sofralarının kraliçesi zeytinyağlı yaprak sarması tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


                          Nilgün'ün hazırlayıp getirdiği kuru patlıcan dolması tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


Kepekli un ile yaptığım brokolili tart tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


 Blgursuz olmaz diyerek hazırladığım  mercimekli köfte tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


                         Diyet yulaflı tuzlu kurabiye tarifine buradan ulaşabilirsiniz.

                                                                           
               Çilekli tart tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


            Bol Çikolatalı Avusturya Kekinin tarifine buradan ulaşabilirsiniz.


               Avusturya kekinden bir dilim alır mısınız...


        Keyifle içilen çaylar. Çaylar soğumasın diye çay bardaklarını tığ işi örgülerle giydirip süsledim.

Yorumlar

  1. çok güzel ve özenle hazırlanmış ellerinize sağlık .Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor. Hepinize sevgiler. Ellerinize Sağlık

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok şık. Çay bardakdakları giyinmiş resmen. Görseller ve yemekler süper. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem bir masaydı elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder