Cevizli erişte tarifi

Cevizli erişte
Cevizli peynirli erişte tarifi
Tüm Takipçilerimize Merhaba;
Ani gelişen rahatsızlığımdan dolayı uzun süre tarif yazamadım bu sayfayı hayli özlediğimi farkettim. Basit de olsa kendi ölçümle herkesin çok sevebileceğini düşündüğüm cevizli ERİŞTE tarifini paylaşmak istedim. Erişteyi hazır paketlerde alabilirsiniz. Evde erişte de yapmak isteyenler için tarifime buradan ulaşabilirsiniz. Şimdiden afiyet olsun.

cevizli erişte

Cevizli Peynirli Erişte Tarifi İçin Malzemeler:
3 su bardağı erişte
4,5 su bardağı sıcak su
3 yemek kaşığı sıvıyağ (erişteyi kavurmak için)
1 yemek kaşığı dolusu tereyağı
1 kase rendelenmiş kaşar veya tulum peyniri
1 küçük kase iri kırılmış ceviz
Yeterince tuz (erişte tuzlu ise koymaya gerek yok)
Hazırlanışı:
Teflon pilav tenceresine sıvıyağı koyup kızdırarak erişteyi ekleyip 5 dakika kadar karıştırarak kavurun. Kavrulan erişteye sıcak su ve gerekiyorsa tuz ilave edip kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirin. Ayrı bir yerde tereyağını kızdırıp pişen eritenin üzerinde gezdirerek tencerenin kapağını kapatıp demlenmeye bırakın. Demlendikten sonra tereyağının makarna ile birleşmesi için güzelce karıştırın. Servis yaparken makarnanın üzerine peynir ve ceviz serpiştirerek sunabilirsiniz.
Afiyet Olsun.



Nilgün TÜRKER
sendepisir.com

Lezzetli ve güvenilir tariflerde buluşmak üzere bizimle kalın.


Yorumlar

  1. Harika bir lezzet! Sitenizi çok beğendim takibe aldım banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder