Yaz Esintileri ...Şık Sofralar


Bugün sizlere güzel sofralardan fikirler vermek istiyorum. Anneler günü nasıl önemliyse , Amerika 'da babalar günü de çok önemli. Hatta bu esintileri sofralara bile yansımış, hemen tüm mutfak mağazalarında bunun izlerini görüyorsunuz.

yaz sofraları

Renkler tamamıyle , deniz konsepti ağırlıklı...aksesuarlarda denizden çıkma.




Özellikle fanus içindeki deniz kumu, midyeler ve mum; tam yaz sofraları için uygulayabileceğimiz şahane bir fikir. Hem yapımı kolay, hem de görselliği şahane. İlk fırsatta döner dönmez ben de yapacağım. Yaptıktan sonra ,sizlerle benimkini tekrar paylaşırım.



Peçetelik fikirlerine de bayıldım, halkalara çeşitli çiçekleri yapıştırıp, şirin mi şirin güzellikler yapabiliriz. Ya da minik bonbonları , perde halkalarına yapıştırarak  birbinden güzel peçetelikler yapabilirsiniz.



 Aslında sofraları güzelleştirmek hiçte zor ve pahalı değil. Tüm bu fikirleri, yapılışlarıyla sizlerle paylaşacağım.






















Yorumlar

  1. Harika fotoğraflar ve fikirler bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. Yeni sayfa yüzünüze bayıldım.
    Peçete yüzüklerine bayıldım ,çok güzel.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder