Reçelci Mine

Bugün size çok güzel reçel yapan bir arkadaşımı tanıtmak istiyorum. Ev yapımı birbirinden güzel reçelleri çok lezzetli ve çok güzel görünüyor. Arkadaşımın adı Mine;


portakal reçeli
Portakal Reçeli
Reçelci Mine der ki;
Dedemler Rumeli göçmeni. Kurtuluş savaşında Ege’ye gelmişler. Çocukluğum dedemin yaptığı şurupların kokusu ve tadıyla geçti. Ben de çocukluk lezzetlerimi çocuklarıma sevdirmek için büyüklerimin tarifleri ile yapmaya başladım. Reçellerim, çocuklarım ve çevremden beğenilince evde üretmeye başladım.


portakal şerbeti
Portakal Şurubu

Turunçgiller, portakal ve altın reçellerim çok emek isteyen ama lezzeti de eşsiz reçeller. 


Limon Reçeli
Limon Reçeli



Altın Reçeli


Portakal reçelimi anneannemin tarifi ile yapıyorum.



Dilim Portakal Reçeli

Kayısı Marmeletı

Turunç Reçeli

 Anneanne, anne reçellerinin tadı ile büyüdüm. Bu lezzetleri çocuklarıma taşıma sorumluluğu hissediyorum. En azından ben öyle hissediyorum. Erişteyi de evde kendim hazırlıyorum.


Diğer reçel çeşitlerimi görmek isterseniz instagramdan recelcimine’den beni takip edebilirsiniz.


Yorumlar